Doctor Who Tüm bölümleri Türkçe altyazılı izle...

Pazar, Aralık 27, 2015

Gönderen Ulaş Yüksel kategori | 26 yorum var
Tepkiler:

26 yorum :

  1. 144 p den yukarı çıkmaya çalışınca lütfen daha kaliteli izlemek için OK.RU sitesine gidiniz diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ üstteki bağlantı ya basınız ve linki kopyalayınız. başka sayfaya çubuğa yapıştırıp, o sayfaya gidip oradan yüksek kalitede izleyebilirsiniz.

      Sil
    2. üyelik istiyor telefon numarasıyla

      Sil
  2. abi kaç bölümdür bunu bekliyordum sonu çok güzel bitti. harikaydı!

    YanıtlaSil
  3. arkadaslar sizce clara geri gelirmi gelirse jenna oynarmı

    YanıtlaSil
  4. SPOİLER---
    !!!!!!!!
    !!!!!!!!
    Mükemmel bir bölümdü.Ama tam olarak her şeyi anlayamadım. İlk başta River, Doctor'ı tanımıyodu ama sonra o mükemmel konuşmayı yaptığı zaman Hydroflax'in karşısında, o zaman mı anladı yani ya da hep tanıyordu sadece tanımamazlıktan mı geldi noldu orda tam anlayamadım.Çünkü : Sanki bir plan yapmış gibi davranıyolardı.Ya da tamamen birbirleri için yaratılmışlar.Bir de Moffat,River için Doctor'u tanımıyordu demişti.The Angels Take Manhattan ile Trenzalore arası demişti.Ama eğer dediği gibi olsaydı River'ın Doctor'ı hiç tanımaması gerekirdi Trenzalore bölümünde ama orda River,Doctor'ın adını biliyordu.Yine Moffat'ın dediği şeye dayanarak söylüyorum hem Doctor'ı tanımıyo demişti ama The Angels Tke Manhattan'dan sonrası demiş.Bu nasıl mümkün olabilir? Orda Doctor'ı tanıyordu ama burda tanımıyo (Bakınız; http://doctorwhotr.com/steven-moffattan-river-songa-dair-sahane-aciklamalar/ ) .Ama bölmün sonunda tanıdığı ortaya çıkıyor.Bir türlü anlayamadım şu ters timeline şeyini.Bir de en başta neden Doctor'ı arıyolardı ya da ona "hanım" diyolardı. Ben anlamadım tanıyor mu tanımıyor mu. Bir de Doctor,River'ı seviyor diye biliyorduk her zaman.Noldu peki?Ne değişti?Doctor, River'ı sevmiyor mu yoksa seviyo ama göstermiyo/söylemiyo mu.Bir de sondaki Doctor'a abide deme olayı ve Doctor'ın anlamaması çok koydu bana çok güzeldi be. Bu arada eğer şu dediğim olayları biri bana açıklayabilirse çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. river doctor'un şimdiki hariç bütün suratlarını biliyordu.en sonunda Hydroflax'ın yanında anladı doctor'un yeni bir yüzü olduğunu

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim ama hala neden onu bulmak istediğini anlayamadım

      Sil
    3. Miray Topal,
      4. sezonda donna varken kutuphaneye gittikleri bolumde River en sonda bu bolumle alakalı bir şeylerden bahsetmişti. Doctor o sirada River'i ilk kez görüyordu.Darillium'un Kuleleri'nden bahsettiğinde bu bolumden bahsediyordu.Doctor'u son 1 kez gorebilmesi ve darillium'a gitmesi gerekliydi.2'sinin zaman cizgileri ters gidiyor.Yani bu doctor'un riveri son gorusu oldugu anlamina gelebilir.

      Sil
    4. Ve o kutuphane bolumunde river oluyordu.ancak doctor onu hard diske yukluyordu.yani bu riverin doctoru sondan 2. goruşu.vashta nerada'lar ile ilgili bir bolumdu.ayni zamanda sonik tornavida o bolumde sonda river'in kurtulmasinda etkili oldu.

      Sil
    5. 12.doctorun claraya ilk söylediği sözlerden biri beni göremiyorsun du hatırlarsan aynı geçerli görmeye başladı gibi düşün

      Sil
  5. Peşpeşe 4 bölüm izlemek varya on numara ve jenna nın gidmesi dönmesi zamanın içinde kalır bir sezon daha bizimle gibi..

    YanıtlaSil
  6. Peşpeşe 4 bölüm izlemek varya on numara ve jenna nın gidmesi dönmesi zamanın içinde kalır bir sezon daha bizimle gibi..

    YanıtlaSil
  7. ---- SPOILER ----


    River'ı çok sevmiyorum, hiç bir zaman hayranı olmadım. Ama iyi kız sonuçta seviyorum tabi ve en sonunda mutlu olması güzel. Doctor'un da en sonunda mutlu olması güzel. Birlikte mutlu yaşıyorlar tamam yaşasınlar onların mutlu olmalarını isterim elbette ama Clara benim favorimdi ve 3 bölüm önce öldü. Ölümüne deliler gibi ağladım. 1 bölüm önce geri döndü ve aşırı sevindim. 12 ve Clara her zaman çok iyi bir ekip oldular. Birbirlerini çok seviyorlardı. Ve Doctor'un şu ana kadar en çok sevdiği companion olduğunu düşünüyorum. 9.sezondaki konuşmalarını hatırlıyorum, 12'nin Clara'yı kaybetmekten nasıl korktuğunu hatırlıyorum. Sırf onu kurtarmak için confession dial'ının içinde 4.5 milyar yıl kaldığını hatırlıyorum. Bu gerçek aşk değilse asıl aşk nedir bilmiyorum. 2 sezon önceki bir mini bölümde (She Said, He Said) Clara'nın Doctor'a aşık olduğunu söylediği kısmı hatırlıyorum. Sonra Danny'le neden çıktı diye ona kızıyorum. Sonra Last Christmas'ta dediğini hatırlıyorum:
    The Doctor: No one ever matched up to Danny, eh?
    Clara: There was one other man, but that would never have worked out.
    The Doctor: Why not?
    Clara: He was impossible.
    sonra Clara'ya biraz hak veriyorum sonuçta Doctor'la işler asla yürümezdi.
    Sonuç olarak demek istediğim, Clara'ya taa The Asylum of the Daleks'den beri hayranım ben, ve bence Doctor da öyle. Ben hep onların birlikte olmasını istedim. Sonra Clara öldü ve bu gerçekten bana ve Doctor'a çok acı verdi. Doctor 4.5 Milyar yıl boyunca yas tuttu diyebiliriz. Ve sonra Clara geri döndü. Belki her şey güzel olur diye düşündüm. Belki yeterince güçlü dilersem Moffat sesimi duyar ve Clara kalır diye düşündüm. Sonra Doctor Clara'nın hafızasını silmek gibi saçma bir fikir ortaya attı. En sonunda hafızası silinen o oldu. Ve sonra neredeyse 3 sezondur sevdiği Clarayı unuttu, sonra Moffat bilmem kaç sezondur ölü olan River'ı geri getirdi ve birlikte mutlu mutlu yaşadılar.
    -son-
    Mutlu olmayın demiyorum. Ama Doctor Clara'yı hatırlamıyor ve River'la 24 yıl kim bilir neler yaptı! Mutlulukları bana battı gerçekten. Bu yüzden bu bölüm beni üzmekten başka bir işe yaramadı maalesef.



    ---- SPOILER ----

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki bu senin düşüncen ama bence rose tyler da unutulamaz zaten bana rose bi yerden çıkacak gibi geliyor çünkü bu sezonda sürekli etrafda bad wolf yazıyordu belki rose nin asıl doktoru david (10. doktor) ama bad wolflarda boşa olamaz değil mi ? ben clara ya çok ısınamadım aslında ama zeki ve iyi bir ortak

      Sil
  8. resmen yorumunu kopyala yapıştır yapasım var o kada aynı duyguları hissediyorum... clara is the best! ;) <3 my clara... :'( <3

    YanıtlaSil
  9. O nasıl bir sondu öyle arkadaş! o.O

    YanıtlaSil
  10. 13.doktoru merak ettim şimdi ya :D her 2 sezonda bi tipi deişiyo regeneretion geçiriyo ve regen. geçirceğinden önceki sezonda ölceğiyle ilgili şeyler geçiyo yani 10.sezonda yine deişçek yani 13.doktor bence olcak çünkü yani o kadar gelmiş doctor who kolay kolay bitmez bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu son rejerenerasyon du yani ben pek sanmıyorum :|

      Sil
    2. bu son rejerenerasyon du yani ben pek sanmıyorum :|

      Sil
    3. Dizi söylenene göre bu sene bitip 2018 de devam etcekmiş

      Sil
  11. Bu son rejenerasyon değil. Matt Simth son rejenasyondu. Peter amcamla bereber yeni bir 12 lik döngüye sahip oldu doctor amcam

    YanıtlaSil
  12. 6.sezon 4.bölümde Tardis kadın bedenine (Idris) hapsolduğunda 30 kontrol odası arşivlediğini söylemişti. Doctor' sa henüz sadece 13 tane arşivledim demişti. Demek ki Peter haricinde daha 16 tane arşivleyecek kadar rejenerasyonu var ;)

    YanıtlaSil
  13. River 11.doktorla konusurken ben clara ya bağlıydım peki clara öldüyse ben nasıl hala burdayım demişti. Doktor nasıl diye sorduğunda spoilers demişti onun nasıl olduğunu açıkladılar mı?

    YanıtlaSil

Sitede Arama Yap

Istatistikler


Sitetistik

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate