Doctor Who Tüm bölümleri Türkçe altyazılı izle...

Pazar, Kasım 15, 2015

Gönderen Ulaş Yüksel kategori | 21 yorum var
Tepkiler:

21 yorum :

  1. Ilk yorum Süper bir bölümdü

    YanıtlaSil
  2. Ya böle son mu olur? Çok fena oldum durdurdum izlemek istemiyorum korkuyorum ama kendimi durduramıyorum falan harika :D

    YanıtlaSil
  3. böyle son mu olur rassmussen konuşurken resmen altıma ettim

    YanıtlaSil
  4. Sonunda gözümün kenarını kontrol etmedim değil.

    YanıtlaSil
  5. Bence bu sezonun şuana kadar ki en iyi bölümüydü.Müthiş bir hikaye...

    YanıtlaSil
  6. abi resmen gözümün kenarını durup durup kontrol ettim o adam konusurken çok korkunçtu süperdi harikaydııııı

    YanıtlaSil
  7. devamı başka bi sezona sarka bilir bitmiş gibi durmuyodu sonunda irkilmeyen yokdur sanırsam :)

    YanıtlaSil
  8. herkesin yorumlarına katılıyorum ve evet bence de bitmedi hatta "next time" yazısını görünce hikayenin devamının fragmanını verecek sanmıştım baya bir hayal kırıklığına uğradım :( doktor giderken "bu çok mantıksız" deyip durdu kesinlikle devamı gelir ve neden mantıksız olduğunu anlamış oluruz. tabii inşallah :D

    YanıtlaSil
  9. yeni bölüm hakkında bir şey söylesen çünkü hala bekliyoruz
    pls

    YanıtlaSil
  10. yeni bölüm neden eklenmedi hala

    YanıtlaSil
  11. yeni bölüm neden eklenmedi hala

    YanıtlaSil
  12. devamı yoksa gördüğüm en saçma bölümdü diyebilirim. Göz çapağından ucubeler yapmışlar.

    YanıtlaSil
  13. spoilerrr








    Clara bika çbölüm sonra ölüyo :(

    YanıtlaSil
  14. Toz falan dediler de bildiğimiz çapaktı onlar, ciddiye alamadım canavarları(!) :D

    YanıtlaSil

Sitede Arama Yap

Istatistikler


Sitetistik

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate